A SceneCenter szoftver alkalmazás megkönnyíti a távoli helyek elérését, virtuális hozzáférést biztosítva ezekhez a helyekhez, ezen kívül megoldást kínál a helyszínek dokumentálására. Leegyszerűsíti a helyszínekhez kötődő kapcsolattartást egy új megjelenítési technológiával.

A rendszer képes elemezni és nyilvántartani a helyszíneket és vagyontárgyakat. Lehetővé teszi a szervezetek számára az egyeztetést, beavatkozást a helyszínekkel kapcsolatban, mindamellett, hogy csökkenti a költséges helyszíni kiszállások szükségességét. A kollégák és szakértők között segíti az egyeztetést a helyszínen előforduló problémák megoldásában, döntéshozatalban, a közös munkában. Lehetővé teszi a felhasználók számára a helyszínek virtuális felkeresését és a helyszínekhez kapcsolódó adatok, észrevételek azonnali megosztását az alkalmazáson keresztül.

Egyszerre több felhasználó működhet együtt a feladatok megoldásán, a szoftver biztosítja számukra a kommunikációs módszert a leginkább időszerű és költséghatékony módon.
 

 

Kép alapú dokumentáció

A kép alapú dokumentáció alapját a 360° x 180°-os gömb alakú képek alkotják. A rögzített képeket automatikusan a SceneCam kamerából lehet importálni a SceneCenter® keretrendszerbe. A szoftver lehetővé teszi különböző típusú digitális információk integrálását, pl. a kézikönyvek, használati utasítások, fotók, videók és még sok más műszaki dokumentáció. A rendszerben 3D méréseket is lehet végezni közvetlenül a képekről.

Navigáció és felmérés

A könnyű tájékozódáshoz térképek és alaprajzok segíthetik, amelyekkel egy virtuális séta építhető fel: egy egyszerű kattintással az ikonra válthatunk a helyszínek között. A térbeli tájékozódáshoz, a méretek leméréséhez a SceneCenter® Framework használható, amellyel pontos 3D felmérést tudunk végezni közvetlenül a képeken.

Rugalmas megjelenítés

Kép alapú riport készíthető dokumentum fájlként, képernyőképként vagy interaktív SceneCase® dokumentumként, hogy
bemutassuk, elemezzük, megvitassuk a felmért helyszínt és harmadik fél részére erről dokumentációt biztosítsunk.

A rendszer együttműködő környezetet biztosít a felhasználók számára úgy, hogy a vizuális eszközök és a hozzájuk kapcsolt adatok egy alkalmazásban állnak rendelkezésre. Így az alkalmazást lehet működtetni mind helyben, mind online adatbázis portálról.